6 Φεβ 2010

σχόλια για το βιβλίο

Διάβασα το Πρωτόγαλα εχθές το απόγευμα και ένιωσα μια έντονη ανάγκη να επικοινωνήσω μαζί σου. Το βιβλίο σου είναι υπέροχο. Εννοείται ότι δάκρυσα σε αρκετά σημεία (είμαι ιδιαίτερα ευαίσθητη σε όλα τα μεγάλα θέματα που θέτεις στο Πρωτόγαλα) και φυσικά ταυτίστηκα μαζί σου σε πολλά από τα σημεία όπου φανερώνεις οργή και θυμό για ολόκληρη την κοινωνία που έχουμε φτιάξει ξεχνώντας (εμείς οι ίδιες) να συμπεριλάβουμε τις μητέρες και τα μωρά τους (που στην τελική είναι τα δικά μας μωρά). Και συμφωνώ τόσο πολύ μαζί σου όταν γράφεις (στο μπλογκ) ότι καταθέτεις την "πολιτική σου πεποίθηση" γιατί το όλο ζήτημα είναι και κοινωνικό αλλά και βαθιά πολιτικό και ως τέτοιο πρέπει να αντιμετωπιστεί.
Σήμερα το πρωί το αγόρασα δώρο σε μια φίλη που γέννησε πριν 3 εβδομάδες και δίνει κι εκείνη το μεγάλο αγώνα ... για το αυτονόητο! Ο γιός μου είναι ήδη 9 μηνών (και χάρη σε κείνον βιώνω ακόμη τη μοναδική εμπειρία του θηλασμού) και οι κόρες μου 4,5 και 3 χρονών, κι όμως μου φαίνεται σαν χτές που τα γέννησα και σαν πάντα οι πρώτες στιγμές που τα αγκάλιασα, τα καλωσόρισα και τα έβαλα στο στήθος μου. Σ'ευχαριστώ πολύ για τη γενναία απόφαση να μοιραστείς μαζί μου το Πρωτόγαλα. Με σεβασμό και αγάπη, Ελενα Δ. Αθήνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου