21 Φεβ 2010

σχόλια για το βιβλίο

"Πάνε 30 χρόνια που γέννησα τα παιδιά μου. Διαβάζοντας το βιβλίο σας τα έζησα πάλι όλα από την αρχή, όλες αυτές τις αγωνίες που δεν τολμούσα να εκφράσω σε κανέναν τότε, όλους αυτούς τους ανθρώπους που μου έλεγαν τι να κάνω, που μου έκλεβαν τον πολύτιμο χρόνο που έπρεπε να είναι αφιερωμένος αποκλειστικά στο νεογέννητο. Συγχαρτήρια που μπορείτε να εκφράζεστε έτσι!"
Α.Β., Σύρος

"Εγώ δεν είχα προβλήματα με το θηλασμό του μωρού μου, γιατί η γυναικολόγος μου έδινε πραγματική μάχη μέσα στο μαιευτήριο, έβαζε τις φωνές στις μαίες που έφερναν μπουκάλια με τεχνητό γάλα και τους κατσάδιαζε όποτε δεν μου έδιναν το μωρό. Όμως ήμουν από τις ελάχιστες τυχερές. Οι περισσότερες ζουν τις καταστάσεις που περιγράφετε. Νομίζω πως αυτό που έχετε κάνει είναι μοναδικό, κανείς άλλος ποτέ δεν έχει γράψει γι' αυτές τις αγωνίες της νέας μητέρας. Καιρός είναι να μιλήσει και η λογοτεχνία γι' αυτό το μοναδικό δεσμό μητέρας - βρέφους. Μπράβο σας!"
Σ. Μ., Χολαργός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου