25 Ιαν 2010

διάβασαν το βιβλίο και είπαν

Διαβάζετε σχόλια που μου έστειλαν αναγνώστριες του βιβλίου. Αν θέλετε μπορείτε να αναρτήσετε κι εσείς τα δικά σας, πατώντας πάνω στην υπογραμμισμένη λέξη "σχόλια" - ή συνεχίστε να μου τα στέλνετε με email!

«Δεν διάβασα απλώς το βιβλίο – κυριολεκτικά το ήπια! Σαν το γάλα που πρόσφερα στο μωρό μου... Διάβασα τα λόγια που δεν μπορούσα να πω εγώ όταν βίωσα μια παρόμοια εμπειρία όταν γέννησα το γιο μου. Ένιωθα πως όλοι ήταν εναντίον μου, οι γιατροί, οι παιδίατροι, ακόμα και η μητέρα μου - μάλλον, όχι ακριβώς εναντίον μου, αλλά, εναντίον της επιθυμίας μου να δώσω στο παιδί μου κάθε σταγόνα αγάπης. Διαβάζοντας το "πρωτόγαλα" νόμιζα πως το είχατε γράψει για μένα...» Χρυσάνθη Ρ., μητέρα ενός αγοριού 4 ετών, Ναύπλιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου